مقدمه
پژوهشهاي بين المللي اخير در زمينه توسعه حرفه اي معلمان، روشنگر جهت گيريهاي متفاوتي از اقدامات معمول در اين حوزه است. اين پژوهشها بيشتر بر مدرسه و کلاس درس استوار است و مي کوشد معلمان را بيش از پيش در تصميم گيريهاي مربوط به شيوه هاي بهبود کيفيت آموزشي مدارس مشارکت دهد. اين آموزش به معلمان کمک مي کند تا به هنگ.ام کسب صلاحيتهاي حرفه اي در حين کار به بازسازي فکري خويش و دانش آموزان در فرايند ياددهي - يادگيري توجه جدي مبذول دارند. درسپژوهي الگويي (نمونهاي) از پژوهش مشاركتي در كلاس درس است كه ايده ژاپني براي توسعه حرفهاي معلمان ميباشد.
معلمان ,درس ,مي ,گيريهاي ,اي ,حرفه ,حرفه اي ,فکري خويش ,بازسازي فکري ,کار به ,حين کار
درباره این سایت